Чим зацікавити користувачів. 6 ефективних медіа-ефектів

Сьогодні виникло питання привернення уваги користувачів до певних матеріалів на сайтах. Не цікавий заголовок, чи картинка якась не дуже… …і ваше творіння, будь то стаття про котиків, фотографії в портфоліо, або пропозиція замовити столик в ресторані залишаться не поміченими. Так от вирішив я написати про прийоми інтернет медіа, або як заставити користувача сфокусуватися на чомусь.
Гучні заголовки не завжди можуть привернути увагу користувача. Оголених дівчат публікують тільки на сайтах журналів типу MAXIM. Так якими медіа-ресурсами можна затримати або зацікавити відвідувача? Розповім про 6 класних медіа ефектів які можуть зацікавити відвідувача сайту


Інтернет стрімко розвивається, а методи подачі інформації залишається старим… Хочеться поділитися методами подачі медіа-інформації про які мало хто знає, або лінується розробляти.

НОМЕР 1 У СПИСКУ: АНАГЛІФ

Простіше кажучи, стерео-фотоне плутати з 3D фото!!! Про те, що у людини – три два ока і те що обидва вони бачать світ під різними кутами, а наш мозок “об’єднує” дві картинки в одну і саме тому ми бачимо світ об’ємним я розповідати не буду. Це ми вивчали на біології і навіть фізиці ще у школах. Суть стерео-фотознімкім – обманути наш мозок. Створивши два однакових фото і подавши їх під правильним кутом так, щоб в стерео-окулярах побачили одну, об’ємну картинку. Я не фотограф і розповідати про техніки не можу і не буду. Як створювати такі фото можна пошукати в інтернеті. Тому ідемо далі…

Напевно більшість із вас (читачів цієї статті) ходили в кіно і переглядали фільми в 3D. Кіноіндустрія вже давно дійшла до такого методу подачі “картинки” і активно її використовує. І добре що цей метод не користується популярністю в інтернеті. Особисто я б не хотів сидіти за комп’ютером в окулярах з кольоровими лінзами. Для людей які працюють за ПК в звичайних окулярах, це взагалі стало б жахливим сном. Але можливо в майбутньому появляться стерео-версії сайтів. Було б цікаво побачити щось таке. Сайти ж для людей з обмеженим зором вже існують.

анагліфний котик

НОМЕР 2: GIF-КИ, COUB, VINE…

Напевне найпопулярніший із перелічених у цьому списку метод подачі медіа інформації. Саме він більш-менш розвивається, але зовсім не стрімко… GIF формату скоро виповниться близько 30 років. А їх популярність росте лише останніми роками. Так як колись я працював в дизайн студії яка розробляла все на flash, після витіснення цієї технології за допомогою HTML5, альтернативу знайшли в GIF. Щодо Coub та його аналогу Vine від Twitter. То ці сервіси стали скоріш аналогом GIF, які дали можливість не тільки побачити коротенький анімаційний фрагмент, але почути щось. Наприклад один із самих популярних coub-ів місяця – Вінні-Пух та бджілки (через етичні міркування coub не попав в цей пост).

3 НОМЕР: ПАНОРАМНІ ЗНІМКИ

Панорамні фотографії на сайтах появились не так давно (в Україні). Їх здебільшого використовують в якості “маркетингової фішки” і правильно роблять. Якщо ви подорожуєте, то напевне часто бачили панорамні знімки номерів готелів, чи ресторанів та кафешок з цілими віртуальними турами. Наприклад можна подивитися чи простора вбиральня в такому то ресторані, чи можливо варто відвідати інше місце ;). Панорамні знімки потрібні там, де не обійтись звичайними знімками і потрібно показати повну картинку місця чи події.

P.S. Нажаль віртуальних турів – багато, але якісних попадається мало. Наприклад шукаючи панорамні знімки для цієї статті по Львівським закладам, я попадав лише на неякісні роботи, де картинка получалась розмитою, неначе все це робилося на звичайний телефон без професійного фотографа. Тому за приклад залишаю панорамну зйомку площі біля Оперного театру. Де теж присутні тури по всьому світу.

НОМЕР 4: 3D ФОТО

Метод такої зйомки повільно набуває популярність. На даний момент такі фото найчастіше використовують великі інтернет магазини або брендові каталоги для презентації товарів та виробів в 3D. Ви можете переглянути товар чи то виріб в будь якому ракурсі. Покрутити його, перевернути, загалом все що завгодно, тільки в руках не можна потримати. Чому ж інші сайти не використовують такий метод зйомки невідомо. Наприклад журнали які пишуть про мобільні пристрої могли б проводити такі знімки і публікувати їх для користувачів. І вже читач зависне на 1 лишню хвилинку на сайті щоб покрутити той IPhone 7 який колись та й вийде у майбутньому. Методів застосування 3D зображенням – безліч, але люди чи то лінуються затрачати час на це, чи то просто не вміють шукати нові шляхи зацікавлення відвідувачів контентом. Не став завантажувати 3D зображення на сайт, оскільки воно велике. Як це виглядає можна побачити тут.

НОМЕР 5: “ЖИВІ ФОТО”

По правильному вони називаються – синематографії (чорні картинки які приводяться в рух стрічкою з чорними полосками не являються синематографічними). Синематографії в принципі це ті ж самі GIF зображення. Формат GIF, анімація присутня, але: – у синематографій на відмінно від звичайних анімаційних картинок змінюються кадри у певній частині зображення. Тобто зображення може бути навіть на 90% статичним, а 10% області зображення буде анімовано. Саме такого виду зображення мені найбільше подобаються. Дивно що вони ще не стали одним із методів зйомки у професійних фотографів та фотографів початківців. До речі на замітку фотографам-початківцям. Хочете отримати замовлення, наробіть “живих фотографій”, покажіть їх людям і у вас буде море замовлень!!! Як це зробити я опишу нижче, так я і сам дещо знайомий з їх створенням.

Щоб створити gif-ки такого виду потрібно всього лиш завантажити програмку Cliplets від Microsoft, встановити її і завантажити в неї відео. Далі виділити потрібний нам фрагмент який буде безперервно повторюватись, вказати період і інтервал повторення виділеної області і створити новий шар. Далі зберігаємо нашу картинку і готово. Процес займає в середньому 2 хвилини на створення такого фото. Зате фото оживає! Тому, фотографи, переключайтесь в режим відео, беріть фени і бігом в ваші студії роздувати волосся дівчатам! =)

синематографія

І ЗАВЕРШАЛЬНИЙ НОМЕР 6: ГІГАПАНОРАМИ

Про такий вид зйомки я дізнався приблизно 2 роки тому. Не так і давно, але вона мені запам’яталась великою складністю. Оскільки щоб створити одну світлину, потрібні сотні а то і тисячі фотографій. Люди влаштовують квести шукаючи цікаві місця, об’єкти, людей, автомобілі і т.д. на одному фото міста. Чому таке фото ще не з’явилось у Львові? Думаю це питання часу і професійні фотографи мають його вирішити найближчим часом провівши зйомки на високому замку. Я хочу побачити свій дім не тільки з Google Maps а і на величезному фото і прийняти участь в квестах “у пошуках Львівських левів” чи щось типу того!
На жаль великі гігапанорами захищені авторським правом і я не став встановлювати їх після ознайомлення з правами власників. Тому кому цікаво, можете переглянути гігапанорамне фото Лондона та інших міст

Залишити коментар