Сьогодні в мої руки попав дійсно хороший сервіс для генерації SEO звітів для клієнтів, який недавно вийшов із стадії Beta поки може і не досконалий, але вже досить приємно мене вразив. Наш SEO відділ витрачає від 2 до 4 годин на побудову розгорнутого, хорошого звіту для клієнта. Це довго, хоча досить цікаво займатися місячною аналітикою створених нами маркетингових кампаній для клієнтів в інтернеті. В мої руки попав крутий сервіс-конструктор для генерації SEO звітів.
Для прикладу я обрав один із моїх власних сайтів, якому недавно виповнилось 2 місяці і він лише буде розпочинати свій шлях просування в пошукових системах.
SEO-REPORTS – сервіс, який економить наш час
Склавши сьогодні 5 SEO звітів, за 10-15 хвилин я отримав приблизно 60-80% звітності, яку ми надаємо клієнтам. Це зекономило б усьому SEO відділу цілий робочий день і вони б змогли зайнятися своїми справами, замість того, щоб збирати аналітичні данні з усіх джерел та оформляти звіти.

Економлячи кошти на людському ресурсі, фрілансер чи компанія мають можливість влити більше коштів в інші русла наприклад в лінк-білдінг чи інші послуги та сервіси пов’язані з SEO. Це вигідно як для фрілансерів та компаній, так і для самих клієнтів.
Основні функції та можливості сервісу
Хоч і сервіс ще новий, в собі він зібрав досить хороший функціонал та можливості для побудови звітів, серед яких:
1. Загальна відвідуваність сайту
Сервіс з легкістю інтегрується із системами аналітики Google Analytics та Yandex Metrika для відстеження відвідуваності сайту

2. Розподіл трафіку за їх джерелами
Завдяки вже підключеним до сервісам систем аналітики, сервіс вміє розподіляти трафік на такі канали як: Переходи по рекламі; Прямі входи; Переходи з пошукових систем; Внутрішні переходи; Переходи із соц.мереж;.
Так, ви можете похвалитися перед своїми клієнтами своєю результативністю, будь ви SEO спеціалістом, PPC спеціалістом чи навіть SMM спеціалістом. Такі діаграми дуже люблять клієнти, особливо коли там не тільки циферки, а ще проценти росту відвідуваності і процентне співвідношення вибраної ніші маркетингової кампанії в інтернеті.
3. Переходи з пошукових систем
Конструктор звітів покаже яка пошукова система найбільш ефективна при SEO оптимізації, та придасть мотивацію працювати над просуванням сайту і в інших пошукових системах, які наразі приводять надто малу долю трафіку сайту клієнта.
Сервіс генерації звітів SEO-REPORTS вміє аналізувати вхідний трафік із таких пошукових систем як: Google; Yandex; Bing; Mail.Ru;
P.S. Можливо сервіс вміє аналізувати трафік і з інших пошукових систем, але нажаль із 5 побудованих звітів, я отримав звітність лише з перелічених вище пошукових систем
4. Географія відвідувачів
Для сайтів що просуваються глобально, а не локально буде досить корисно споглянути, які регіони відвідувань сайту є найбільш популярними.

Наразі звіт подається також у круговій діаграмі, що не є настільки зручно, як подача звітів на картографічних діаграмах. Думаю в майбутньому діаграми отримають оновлення і звіти з регіональною відвідуваністю стануть більш інформативними.
5. Популярні пошукові фрази
Корисна функція для маловідомих сайтів, які не проводять брендування компанії і їх знаходять лише за послугами чи товарами. На жаль функція не користуватиметься популярністю для брендованих сайтів, де всі найпопулярніші запити будуть складатися із назв бренду.
6. Переходи з інших ресурсів
Для тих хто не тільки просуває веб-сайт, а й шукає потенційних клієнтів за допомогою інших, сторонніх веб-сайтів, буде корисним звіт із переходами на сайт з інших інтернет ресурсів.

7. Міні-аналіз рекламних кампаній
Якщо сайт паралельно рекламується у пошукових системах, дана функція покаже наскільки збільшилась відвідуваність сайту за рахунок реклами.
P.S. Вважаю дану функцію зовсім не корисною, оскільки ріст відвідуваності за рахунок реклами не забезпечує і ріст клієнтів. Тому звіти по PPC краще робити самотужки, аналізуючи ефективність рекламних кампаній, а не за рахунок росту відвідуваності завдяки рекламі.
8. Конверсії, або досягнення цілей
Якщо ви налаштували збір конверсій у системах аналітики, сервіс складе і покаже, наскільки ефективно працювали маркетологи і чого досягли за певний період.

9. Динаміка росту ссилочної-масси сайту
Показуйте звіти по росту зовнішніх посилань на сайт своїм клієнта за допомогою зручного графіку росту ссилочної-масси сайту

P.S. Перевіривши 5 сайтів, отримав досить цікавий результат. Усі сайт показали великий пробій росту зовнішніх посилань, що порахував багом. Думаю в майбутньому цю проблему виправлять, або вона зникне сама собою по ходу роботи з сервісом генерації SEO звітів.
10. Інтеграція з сервісом збору позицій TOPVISOR
Працюєте із topvisor? Сервіс легко інтегрується із системою збору позицій сайту Topvisor і відобразить у звітах короткий звіт по росту/падінню ключових слів у топі пошукових систем та побудує таблиці із невеликою кількістю ключових слів що просуваються та їх позиції у пошукових системах.
P.S. Нажаль сервіс поки не точно будує таблиці із позиціями, а точніше іноді не відображає позиції сайту по певному ключовому слові, навіть коли вона знаходиться в топі.
11. Розділи “зроблена” та “запланована” робота
Сервіс дозволяє досить просто будувати звіти по проведеній та запланованій роботі над веб-сайтом. Просто перед генерацією звіту, напишіть що вами було зроблено цього місяця і що ви запланували зробити наступного місяця.

11. Експорт та брендування звітів
Звіти з легкістю брендуються під їх автора (фрілансера чи агенцію). В налаштуваннях свого акаунту з легкістю заповніть розділ брендування і ваші клієнти вже не дізнаються за допомогою якого сервісу були створені ці чудові звіти.

Завершили брендування акаунту? Залишилось лише експортувати звіт в зручний для вас документ. На даний момент сервіс вміє експортувати звіти в PDF та Word документи, а також надсилати їх на вказану вами ел.адресу.
Мої враження про сервіс
За 3 роки поглибленої роботи як девелопера та інтернет-маркетолога, я перепробував досить велику кількість сервісів побудови звітів. В основному всі ці сервіси були іноземні і не інтегрувалися з Yandex, не збирали позиції по Україні, Росії, та багатьом інших країнам НЕ Європи, а також були досить дорогими. Потестувавши дану новинку, я залишився досить задоволеними побудовою звітів. Так, сервіс ще зовсім не ідеальний, але я та наша компанія, однозначно вибере його у якост помічника при складанні SEO звітів. Сервіс економить час, а значить наші сили і кошти.
Надіюсь в майбутньому сервіс не перестане розвиватись і дивувати своїх клієнтів оновленнями. До речі! Ціни у сервісу досить низькі в порівнянні з іншими сервісами-конструкторами SEO звітів.
