“Кращий в СНД SEO тренінг” від неSEO-шника.

Пост вихідного дня для підняття настрою всім хто в “тємі” )
Так от переходжу до самого сабжу без передісторії.


Сьогодні спільнотами інтернет-маркетологів розлетівся крутий пост із заголовком “В одесский цирк приезжают клоуны :)”. Його автором є Олена Камская aka Optimizatorsha (прошу вибачити, якщо не правильно перевів прізвище).
В Одессу і дійсно приїжджають клоуни. Так вони себе рекламують зараз. Невдалий маркетинг, теж маркетинг. Про нього я і вирішив написати. Ну і ще для того, щоб люди не велись на такий брєд .

Пятничное. В одесский цирк приезжают клоуны :)”Меня зовут Павел Шульга, я не SEOшник. Я создал простой алгоритм, благо…
Опубліконвано Helen Kamskaya15 жовтня 2015 р.

Даний пост мені нагадав і першо-квітневу статтю-кейс нашої компанії “[Кейс] Обхід алгоритму Google“. Правда там, це все робилося для підняття настрою і позитиву, а тут все серйозно і реально! Аж страшно стає, за тисячі спеціалістів у всьому світу, які вибрали своєю спеціальністю – SEO.

Але страшно стає лише на мить. А потім стає смішно. І смішно стає не з Павла Шульги, а з тих, хто на цей тренінг прийде. Він знає як зрубати пару тисяч баксів за один такий тренінг для лохів. SEO сьогодні стає все більш перспективною діяльністю в світі, та і в Україні також, хоч в нас все як завжди заторможено… Хтось сприяє розвитку даному напрямку індустрії, а хтось наживається на попиті.

Павло Шульга, як він сам заявляє, не являється SEO-шником. Він – бізнесмен. Ось сама цитата із лендінгу даного тренінга:

Меня зовут Павел Шульга, я не SEOшник.

Я предприниматель, как и Вы.

7 лет назад, еще студентом, я начал интересоваться продвижением сайтов. Спустя годы обучения и тысяч долларов потраченных на тесты, мне удалось продвинуть свои бизнесы самостоятельно в ТОП-3 Google и Яндекс.

Благодаря SEO мне удалось вывести мои бизнесы на оборот $300 000 в год и создать свою веб-студию sait.ua, где мы с командой профессионалов создаем и продвигаем крупные проекты.

А тепер “розкладем по полочкам”
– 7 років тому, Павло почав цікавитись просуванням сайтів, тобто SEO.
– За декілька років навчання, Павло сам зміг просунути свої бізнеси!
Тобто Павло роками їба… просував свої проекти в топ, не може назвати себе SEO-спеціалістом, але називає себе бізнесменом, при тому що роками був рабом своєї ж роботи! Бізнес потрібно вміти вести, а якщо ти сам же себе наймаєш на роботу – ти не бізнеесмен. У тебе просто немає роботодавця.
P.S. Я також керую компанією, але коли тема йде про SEO, я не кажу “я керуючий SEO компанії, я краще знаю”, я наводжу свої аргументи як SEO-шник. А тут якийсь упоротий НеSEO-шник, прийде і розказуватиме аудиторії як займатися SEO.
P.S.S. Щодо упоротості, то це не тільки я помітив

Хтось бачив, щоб успішний бізнесмен мав час на те, що просувати не те що компанію, а сайт компанії?
Більшість моїх друзів та знайомих – власники компаній. Більшість із них не має часу навіть на те, щоб проконтролювати і 1/5 роботи компанії, коли її штат складає 20+ працівників. Про який маркетинг у їх руках може йти річ?

А коли в успішного бізнесмена спитати, чому ви самі не займаєтесь брендуванням/рекламою/просуванням вашої компанії будь де, він скаже “а нах…? А для чого, коли я можу найняти спеціаліста”. І я з ними погоджуся! Коли ми відкривали Leona, ми просували її самі. Але Leona – це SEO компанія. В нас штат спеціалістів для цього вже був готовий. Але коли нам були потрібні меблі, то ми не йшли в кружок “очумелые ручки” і не робили собі меблі власноруч.

А далі ще цікавіше

Павло, обіцяє розкрити страшну таємницю SEO, яку від усіх бізнесменів приховують самі SEO-шники, які навіть не здогадуються про це. 

За это время я создал простой пошаговый алгоритм, благодаря которому, любой предприниматель самостоятельно (или с помощью своих сотрудников) сможет с легкостью вывести свой сайт в ТОП3 Google и Яндекс самостоятельно всего за пару месяцев.

Я решил разрушить схему бессмысленной выкачки денег с людей SEOшниками.

Я решил раскрыть все секреты SEO и поделиться с Вами.

Був би лохом, пішов би на тренінг і ще би друзям бізнесменам порадив. Потім би влаштувався в компанію, що торгує пластиковими вікнами і просунув би їх сайт в топ3 за 3 місяці по ВЧ запитам

Загалом друзі, всі наші “секрети” 25 жовтня спалить Павло Шульга!

Повернемося назад

Витяг із першої цитати Павла Шульги про себе:

Благодаря SEO мне удалось вывести мои бизнесы на оборот $300 000 в год и создать свою веб-студию sait.ua, где мы с командой профессионалов создаем и продвигаем крупные проекты.

Із усіх своїх бізнесІВ, Павло перелічив лише один. Це веб-студія sait.ua. ІТ галузь не сама проста. Не знаю як Павлу вдається і SEOшити і займатися декількома компаніями одразу і ще він там про копірайтинг заікнувся в своєї відео-презентації. Ну просто майтер на всі руки. В людини напевне 50 годин в добі, але не про це я хочу сказати. Відвідавши сайт sait.ua переходимо в розділ “Продвижение сайтов” і дивимось блок “Стоимость раскрутки“.

Тобто 300 y.e (6000+ грн) в місяць, це нормально для SEO і тут Павло не викачує кошти з своїх клієнтів. Мовчу вже про середню вартість в 1000 y.e.
Ах ну так, Павло обіцяє повернути кошти усім своїм клієнтам, котрі не просунуться на узгоджені місця протягом 3 місяців. Тобто ризиків ніяких. Якщо я хочу, щоб мій новенький сайт тур.фірми вийшов в топ за 3 місяці, мені потрібно підготовити бюджет приблизно у 3000$ і чекати результатів, а якщо їх не буде, то кошти повернуться.

P.S. Середній чек на ринку SEO по Україні ходить у 5 000 грн/міс. Це набагато дешевше, ніж пропонує sait.ua з їх чеком в 500-1000$. Знаєте де такий чек є середнім? – У США, де ринок у будь якій сфері є набагато розвиненішим.

– Думаєте повернуть? – Я не бачив актів та договорів, але думаю що ні. Чому?

  • Тобто в місячну вартість входить підтримка запитів на їх позиціях (це в середньому обходиться компаніям в 1/3-1/5 дешевше вартості самого просування сайту). Якщо сайт просувався з бюджетом у 2000 грн/міс (без зборів агенції) (самий напевне популярний бюджет на просування в Україні), то на підтримку потрібно ~700 грн/міс (без зборів агенції).
  • Ще у цей пакет входить моніторинг позицій. З сем.ядром у 1000 запитів, при щоденному моніторингу (спец.софтом), це обійдеться вам в районі 100 грн на купівлю ключів анти-каптчі/місяць + сам софт 300$/рік. Ну або в районі 500 грн/міс при щоденному моніторингу на спец.сервісах
  • Ну і звісно моніторинг відвідувачів і бла бла бла. Коротше кажучи аналітика. Сьогодні це все безплатно, головне вміти з Google Analytics та Yandex Metrika працювати.

І так ви даєте 300$, а з них іде 50-60$ лише на сайт. Не погана математика у sait.ua.

Так а хтось там хоче запускати тренінг, про те, які ж SEO-шники, хуйо… погані і як вони кидають бізнесменів на гроші. Так хто ж кидає на гроші, Павло?

P.S. Вся вище описана інформація є моєю суб’єктивною думкою із того, що я бачу на моніторі свого ПК. Якщо моя суб’єктивна думка можливо не цілком вірна (річ іде про sait.ua), прошу PR-щиків sait.ua не турбувати. Правок в статтю вносити не стану.

І під кінець

  1. Якщо Ви – лох, Вам варто відвідати даний тренінг, як і більшість подібних тренінгів, на яких за день вчать SEO
  2. Якщо Ви таки лох, ознайомтесь з посиланням “Отказ от ответственности“. Там в першому абзаці написано, що гроші Вам не повернуть, навіть якщо Вам сильно не сподобається доповідь і ви вскриєте вени прямо на тренінгу
  3. Якщо Ви не вірите SEO-шникам, SEO агенствам та компаніям, якщо Ви думаєте, що всі Вас хочуть наїб… кинути, то наша компанія Leona і надалі дає можливість скористатись крутим софтом для просування сайту абсолютно безкоштовно. І що саме головне, відгуки про цей софт куда кращі, за відгуки даного тренінгу.

Гарних усім вихідних. Менше ходіть на подібні тренінги, навчайтесь у професіоналів, більше читайте і буде Вам щастячко!

Залишити коментар